ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREInformatyzacja w energetyce
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.





SERWIS INFORMACYJNY CIRE 24

Klienci Taurona wybierają obsługę online
09.02.2021r. 16:37

www.cire.pl | Obserwuj nas na facebook.com/energetyka
Blisko czterokrotnie wzrosła liczba klientów Tauron Ciepło korzystających z elektronicznej obsługi w 2020 r. Najczęściej klienci decydują się na e-fakturę, a prawie 200 proc. więcej klientów korzysta z elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK Ciepło).

"Pandemia koronawirusa przyspieszyła cyfrową rewolucję w energetyce i ciepłownictwie. Wiosną musieliśmy szybko przystosować się do bezprecedensowej sytuacji związanej z ograniczeniem kontaktów bezpośrednich z klientami. Dynamicznie rosnąca liczba klientów korzystających ze zdalnych form kontaktu pokazuje, że taka forma załatwiania spraw została przez nich doceniona" - mówi Małgorzata Kuś, rzecznik prasowy Tauron Ciepło.

Od połowy marca, w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów, Tauron Ciepło ograniczył pracę stacjonarną oraz spotkania bezpośrednie, wzmacniając jednocześnie elektroniczny kanał kontaktu - eBOK Ciepło. Ponadto odbiorcy ciepła sieciowego mogą korzystać z e-faktury, otrzymują także cykliczne newslettery z informacjami dotyczącymi m.in. sezonu grzewczego i efektywnego korzystania z ciepła. Do ich dyspozycji jest również infolinia. Klientami spółki Tauron Ciepło są instytucje i firmy - przede wszystkim spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe.

Korzystanie z platformy elektronicznego Biura Obsługi Klienta Tauron Ciepło jest wygodne, bezpieczne i bezpłatne. Przy pomocy intuicyjnych narzędzi w każdej chwili można sprawdzić saldo konta i zawarte umowy, podać online odczyt licznika, monitorować na bieżąco zużycie ciepła lub sprawdzić wskazania dobowe temperatur zewnętrznych. Dzięki temu zarządzanie zasobami mieszkaniowymi wspólnoty czy spółdzielni staje się wygodniejsze.

Na platformie eBOK Ciepło na bieżąco pojawiają się też informacje o ewentualnych planowanych przerwach w dostawach ciepła. Klienci, którzy wyrażą zgodę na otrzymywanie faktur elektronicznych, zyskują dostęp do faktur w formacie pdf oraz do informacji o kwocie do zapłaty i terminie płatności.
Weź nie smoguj

#WeźNieSmoguj to hasło przewodnie akcji edukacyjno-informacyjnej organizowanej przez Tauron. W specjalnym filmie animowanym i e-booku firma obala mity dotyczące ogrzewania. Z materiałów przygotowanych w ramach akcji można dowiedzieć się na przykład dlaczego elektrociepłownia jest najbardziej ekologicznym źródłem wytwarzania ciepła w miastach, czemu ogrzewanie sieciowe opłaca się bardziej niż domowy piec na węgiel i w końcu, czemu ciepło z sieci przeciwdziała powstawaniu smogu.

Materiały przygotowane przez spółkę są wykorzystywane przez nauczycieli w ramach edukacji proekologicznej i prospołecznej - podczas lekcji biologii, geografii czy lekcji wychowawczych. Materiały są dostępne: https://www.tauron-cieplo.pl/wez-nie-smoguj.

Zgodnie z umową z WFOŚiGW, w ramach likwidacji niskiej emisji, do 2023 r. Tauron Ciepło może uzyskać dofinansowanie na przyłączenie 22 MW mocy cieplnej do budynków objętych wymianą ogrzewania na sieciowe. W ostatnich miesiącach 2020 r. Tauron Ciepło zawarł umowy wraz z wydaniem warunków przyłączenia na kolejne lata na poziomie ok. 12 MW mocy cieplnej. Oznacza to, że z 22 MW dostępnych w ramach trwającego Programu Likwidacji Niskiej Emisji do zakontraktowania pozostało już tylko około 10 MW.

Zgodnie z harmonogramem, podłączenia w ramach budżetu Programu, powinny zostać wykonane w latach 2022-2023 r. To oznacza, biorąc pod uwagę wymagany czas realizacji inwestycji, konieczność zawarcia umów na przyłączenie do sieci ciepłowniczej w 2021 r. lub najpóźniej - do końca pierwszej połowy 2022 r.

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2021
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE