ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREInformatyzacja w energetyce
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.





SERWIS INFORMACYJNY CIRE 24

Nowa odsłona Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Enei
23.04.2019r. 10:35

Enea przygotowała nową odsłonę Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK). Klienci mogą już korzystać ze zmodernizowanej aplikacji, która w ocenie spółki, jest bardziej przyjazna dla użytkowników i prostsza w obsłudze. Oprócz znanych już w eBOK-u funkcjonalności, Enea przygotowała także kilka nowości.
Zmodernizowane Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to nie tylko nowa szata graficzna i interfejs bardziej przyjazny dla użytkownika, platforma została także dostosowana do urządzeń mobilnych.

Wszystkie dotychczasowe konta Klientów Enei zostały przypisane, zgodnie z rodzajem posiadanej umowy. Klienci Enei, którzy posiadają umowę kompleksową lub tylko sprzedażową będą korzystać więc z platformy www.ebok.enea.pl.

Z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta moga korzystać tak gospodarstwa domowe, jak i firmy. Klienci za pomocą eBOK-a mogą m.in.: sprawdzać bieżące faktury, historię płatności, salda i terminy płatności, a także opłacać faktury, zakupić kody do liczników przedpłatowych oraz składać zapytania w każdej sprawie dotyczącej umowy z Eneą.
- eBOK to najprostszy i najwygodniejszy sposób na załatwienie spraw w Enei bez wychodzenia z domu, dostępny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Nowa wersja platformy to jeszcze więcej udogodnień. Nasi Klienci sami będą mogli ustawić sposób powiadamiania ich o wystawionej fakturze, ułatwiony będzie także sposób płatności, a sama platforma będzie także dostępna w języku angielskim - powiedział Piotr Adamczak, wiceprezes Enei ds. handlowych.

W nowej wersji aplikacji Enea ułatwiła proces rejestracji w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta, konieczny do tej pory numer faktury został zastąpiony numerem kontrahenta, co powoduje, że konto można już założyć na etapie podpisania umowy, a nie dopiero po otrzymaniu pierwszej faktury. Ułatwiona została także opcja logowania do platformy eBOK. Użytkownik będzie mógł samodzielnie zmienić adres do logowania i nie będzie musiał w tej sytuacji kontaktować się z infolinią Enei w celu dokonania zmiany. W nowym eBOK-u Klienci będą mieli także możliwość łatwego przejścia do Strefy Zakupów. Dzięki platformie eBOK klienci Enei mogą też przejść na elektroniczną fakturę.

KOMENTARZE ( 2 )


Autor: Grzegorz 23.04.2019r. 11:27
Jestem mega zadowolony :)
ODPOWIEDZ ZGŁOŚ DO MODERACJI

Autor: Stary energetyk 25.04.2019r. 09:58
A ja w dalszym ciągu uważam że ebok PGNiG jest bardziej przyjazny i przejrzysty
ODPOWIEDZ ZGŁOŚ DO MODERACJI
Dodaj nowy Komentarze ( 2 )

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2019
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE